Velkommen, Gjest
Trenger rÃ¥d (1 visning) (1) gjest(er)
Go to bottom Legg inn svar
TRĹD: Trenger råd
Trenger rÃ¥d 2 arer, 5 måneder ago  
Hei
Jeg er en 23 år gammel jente som har vært plaget av halsbetennelser de 2 siste årene, og kommer som regel hver 2-4 måned. Har da fått penci_link_ur hos fastlegen.
For 2 uker siden fikk jeg veldig tannverk og etter et par dager føltes det ut som hele tannkjøttet, kjeven og alle tennene på høyre siden i munn gjorde vondt. Gikk til tannlegen som ikke kunne finne noe galt. Tok også røngten. Han renset den ene tanna og mente det kunne være matrester som satt fast i en grop ved tanna som hadde gjort vondt.
Jeg reiste på ferie med tannverk og er nå i utlandet og smertene har også kommet til øret og hals og har en klumpfølelse i halsen. Er ømt og vondt når jeg trykker på halsen og under øret.
Dro til øre-nese-hals spesialist i dag og han så ikke noe galt på øret, men halsbetennelse igjen. Fikk ny penici_link_ur.
Har hatt mange halsbetennelser, men har aldri opplevd noe så vondt som dette og at det i tillegg gjør vondt i øret og tenner/kjeve.
Ble litt langt dette, men er i utlandet, og skulle gjerne likt å vite om dette er en vanlig halsbetennelse eller om det kan være noe annet?
 Skriv tallkoden her       
Reply Quote
Sv: Trenger rÃ¥d 2 arer, 5 måneder ago  
Sverre Steinsvåg
graphgraph
Ikke pĺlogget
Hei
Dette kan godt være en "vanlig" halsbetennesle. Vi ser ganske ofte at en får vondt i ørene i forbindelse med slike betennelser. Det høres imidlertid ut til at du plages veldig ofte med dette. I din situasjon vil jeg anbefale at du tar kontakt med legen din med tanke på å få fjernet mandlene.
Lykke til
 Skriv tallkoden her       
Reply Quote
Go to top Legg inn svar